Länge sedan sist..

Ibland känner jag bara för att skriva. Och det kanske är dags nu, gör ju i snitt 2 inlägg om året ;-) Det är kul att gå tillbaka och läsa sedan, även om det bara är några rader.
 
Kan börja med att berätta något riktigt roligt, har fått en fast tjänst på Ortopeden, där jag trivs så himla bra! :-) Kunde inte ha blivit bättre!! Tänk att jag jobbat där sedan mars-april.. Helt galet, det är ju drygt 10 månader redan, snart ett år liksom!! Vart tar tiden vägen?!! Men kul är det och jag älskar mitt jobb! :-)
 
Mindre kul är att jag mått dåligt i magen sedan slutet augusti/början av september. Ett helvetes skov bröt ut och jag är inte bra än, trots kortisonbehandling. Men nu har jag fått byta min underhållsmedicin mot en som ska vara lite vassare, så jag hoppas på snabb förbättring, för till i jul vill jag vara frisk och må bra. Detta har förstås ledit till lång sjukskrivning, vilket jag tycker är jättetråkigt. Nu är jag återigen sjukskriven (hann jobba ungefär 4-5 veckor) eftersom jag blev försämrad när jag slutade med kortisonet och nu håller jag på att vänja in den nya medicinen och man vill se att det fungerar bra innan jag börjar jobba igen. Men snart ska väl detta elände vara över... Börjar bli trött på att må halvdant och känna mig sjuk hela tiden. Men....... what doesn't kill you makes you stronger! :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0