Dåligt självdisciplin....

Blä för söndagar.. För då måååste jag verkligen plugga, eftersom det skall redovisas på måndagen. Då kommer jag liksom inte undan längre, hur mkt jag än skulle vilja ;p Men, om jag hade haft lite bättre självdisciplin och pluggade regelbundet så skulle jag ju å andra sidan slippa dessa långa söndagar med en massa plugg. Har inte ens bokat tåg än, och så vill jag se Wallander som börjar kl 21. Hur ska det gå när jag har massor kvar att göra?
Nä, nästa vecka ska jag skärpa mig.... Det måste jag, har tenta snart, 2 stycken till och med + en inlämningsuppgift samma vecka..  Inte bra, inte bra.

Usch vilket tråkigt inlägg, här får ni en bild på min kära häst i stället :) Mycket roligare! Visst är han fin, min lilla pärla :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0