Shopping

Var iväg och shoppade lite i Västerås häromdagen! Fick med mig ett nytt schabrak och ett par luddiga damasker till Messer :) 
Ska prova skydden och sen köpa ett par till har jag tänkt, så han har runt om. Tog ett par i L eftersom det var det enda som fanns just då, men misstänker att han kan behöva ha M fram så köpte därför bara ett par för att prova. Har länge velat ha ett par såna och nu hittade jag dom till så bra pris så jag slog till!

Protector schabraket har jag tittat på förut, och åkt hem utan att köpa, och det ångrade jag såå mycket så idag fick även det följa med hem! Superfint är det och verkar vara grym kvalité! Fanns i svart också, riktigt snyggt det också. Det får nog följa med nästa gång :) Svart funkar ju alltid, och schabrak kan man aldrig ha för många av!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0