En härlig tur i skogen

Måndag = Örebro = tidig morgon. Jajemän, så är det! 5.20 ringer klockan, det är dock sällan jag är uppe innan 5.40, är en expert på att snooza :) Men men, iväg kom jag även idag och hann med tåget! Normalt sett går jag i skolan mellan 8.15-11.00 men idag fick vi sluta redan kl 10 eftersom läraren hade hög feber och inte orkade hela lektionen ut. Fan tänkte jag som hade bokat tåget som gick tre timmar senare, TRE!! Jag skulle ju hinna med det tidiga tåget.... buhu.. Men eftersom jag tyckte att den tiden jag skulle spara in på att åka hem två timmar tidigare var så mkt värd att jag faktiskt bokade en ny biljett och tog det tidiga tåget. Visst en femtiolapp extra men vad tusan. SÅ ofta slutar jag aldrig tidigare så jag tyckte faktiskt att den biljetten var värd varenda krona för den tiden :)

Detta medförde att jag hann rida!! Brukar aldrig hinna rida på måndagar annars. Så syster och jag drog ut på en lång och härlig skrittur med hästarna :) De var pigga och glada som alltid! Underbart!! Messer har gått lite lätt hela helgen nu, så imorgon förtjänar han en vilodag! Planerar istället på att fota och ev. filma syrran när hon rider Caribic :) Sen MÅSTE jag plugga, i mängder!!! Usch, dumma mig och min dåliga självdisciplin :(

Btw. här är en film på buskotten när han lattjar i ridhuset! :o)
http://www.youtube.com/watch?v=IDKbTzZb8ig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0