-23 grader, burr

Kallt och jäkligt är vad det är just nu, vill ha vår NU!

Pluggade hela långa dagen idag, är nästan klar med hemtentan, bara lite finlir kvar. Tänkte göra lite HSA nu under kvällen/natten eftersom morgondagen är upptagen med annat. Jag måste, måste verkligen börja plugga varje dag!! Är så sjukt dålig på det och gör istället saker som jag tycker är roligt, såsom att exempelvis vara i stallet och pyssla i några timmar extra. Då är den dagen borta liksom ... Inte bra ... Men men, kände mig iallafall lite duktig idag eftersom jag fick väldigt mycket gjort :)

Tottohästarna fick vila idag, Cabbe var så himla fin i skrittarbetet igår och eftersom det var över 20 minus så hade jag ingen direkt lust att rida. Messer har troligtsvis fått sig en smäll på v. bak. Markerade lite i helgen och har sedan dess inte velat röra på honom. Han var varm i benet i fredags, men på lördagen var det redan borta. Tänkte släppa honom en sväng i ridhuset imorgon så jag får se hur han rör sig. För Cabbes del väntar skrittjobb, på töm eller under ryttare återstår att se :)

Nog om det, nu väntar skolböckerna ... Organisering och ledning samt Arbetsorganisation i praktiken, det låter väl kul? Eller ...

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0